人気の投稿

2012/08/25

Tongue Tied - GROUPLOVE

Summer Sonicで生を聴いてほんとによかったバンド、GROUPLOVE。聴けばきくほどさらにはまる!

Take me to your best friend's house
Goin' 'round this roundabout
Oh yeah
Take me to your best friend's house
I loved you then and I love you now
Oh yeah

僕をキミの親友の家に連れて行って
この回り道をたどって行こう
オオ、イエー
僕をキミの親友の家に連れて行って
キミを愛していた、そして今キミを愛してる
オオ、イエー

Don't take me tongue tied
Don't wave no goodbye
Don't... break

僕を口ごもらせないで
さよならじゃないなら手を振らないで
破らないで…

Oh, take me to your best friend's house
Marmelade we're making out
Oh yeah
Take me to your best friend's house
I loved you then and I love you now

オオ、僕をキミの親友の家に連れて行って
マーマレード、僕たちならできるさ
オオ、イエー
僕をキミの親友の家に連れて行って
キミを愛していた、そして今キミを愛してる

Don't take me tongue tied
Don't wave no goodbye
Don't... break

One, two, three, four
Don't leave me tongue tied
Let's stay up all night
I'll get real high
Slumber party; pillow fight
My eyes on your eyes
Like Peter Pan up in the sky
My best friend's house tonight
Let's bump the beat till beddy-bye

1、2、3、4、
私がはっきり言えない状態でおいていかないで
一晩中起きていようよ
本当にハイになるよ
パーティーでまどろむ、枕投げ
私の視線があなたと重なる
まるでピーターパンが空に舞い上がるみたいに
今夜私の親友の家
おねんねの時間までビートを打とう

Don't take me tongue tied
Don't wave no goodbye
Don't take me tongue tied
Don't kiss me goodnight
Don't...

Take me to your best friend's house
Goin' 'round this roundabout
Oh yeah
Take me to your best friend's house
I loved you then and I love you now

Don't leave me tongue tied
Don't wave no goodbye
Don't leave me tongue tied
Don't...

Don't leave me tongue tied
Don't wave no goodbye
Don't leave me tongue tied
Don't...
単語MEMO
*roundabout:迂回の、回り道の
*slumber:まどろむ、無気力状態
*beddy-bye:おねんね


固有名詞MEMO
GROUPLOVE:グループラブ
ギリシャのクレタ島でアートの勉強をしていた5人が結成したバンド。ニューヨーク在住だったChristian(Vo&
Gt)とHannah(Vo&Kbd)とロンドン出身のSean(Ba)、L.A出身のAndrew(Gt)とRyan(Dr&プロデューサー)で、2009年にロサンゼルスで活動を開始。

0 件のコメント:

コメントを投稿