人気の投稿

2012/06/05

Everything About You - One Direction

One Directionの日本での正式デビューが決まりましたね!8月8日!楽しみです!!!!どういうプロモーションするんでしょう?ちゃんと歌えるバンドとしてちゃんと売り出してくれるといいなぁ…ドキドキ。


Liam:
You know I've always got your back girl
So let me be the one you come running to,
running to, r-r-running
I say this, cause it's a matter of fact girl
You just call my name
I'll be coming through, coming through, I'll get coming

僕はいつでも君の後ろ姿ばかりを見ているって知ってる?
僕をキミが走りよる大切な人にさせて
走っていく、走っていく
言っとくけど、だってこれは現実問題だよ、ガール
キミが僕の名前を呼ぶ
僕は一目散に駆けつけるよ、駆けつける、僕はいくよ

Harry:
On the other side of the world
It don't matter, I'll be there in two,
i'll be there in two, i'll be there in two
I still feel it everytime
It's just something that you do
Now ask me why I want to

世界の反対側では
2回に1回くらい行くってことでも問題ないんだ
2回に1回行くよ、2回に1回くらいね
だけど僕は毎回行っちゃうと思うんだ
キミがそうするってだけで
なぜって言われたら、僕がそうしたいだけだけど

All:
It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me

キミのこと全て、キミの、キミの、キミの
キミがすること全て
僕たちが触れ合う感触から、ベイビー
キミが僕にキスするやり方まで全部

It's everything about you, you, you
The way you make it feel new, new, new
Like every party is just us too
And there's nothing I could point to

キミのこと全て、キミの、キミの、キミの
キミが新しく感じさせてくれる
どんなパーティも僕たち二人きりみたいに感じる
僕にはできることなんて何もないんだ

It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you

キミのこと全て、キミの、キミの、キミの
キミのこと全て
キミがすること全て
キミのこと全て

Niall:
Yes I like the way you smile with your eyes
Other guys see it but they realize that it's my, my lovin'
There's something about your laugh that makes me wanna have to
There's nothing funny so we laughing, no-no-nothing

そうさ、キミが笑う時の目が好きなんだ
他のヤツらも見ると思うけど僕が愛してるものだって気が付くと思う
キミの笑いにには僕もつられちゃう何かがあるんだ
おもしろいものなんて何もないのに僕らは笑うんだ

Louis:
Every minute, it's like a last so
Let's just take it real slow
Forget about the clock, that's tick-tick-ticking

一瞬一瞬が、永遠みたいだ
ゆっくり現実のことにしていこう
時計のことは忘れて、ただチクタクいってるだけだ

Harry:
I still feel it everytime
It's just something I have to do
Now ask me why I want to

僕はまだいつでも感じるよ
それは僕がやらないといけないこと
なぜって言われたら、僕がそうしたいだけだけど

All:
It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me

It's everything about you, you, you
The way you make it feel, new, new, new
Like every party is just us too
And there's nothing I could point too

It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you

Zayn:
And you have always been the only one I wanted
And I wanted you to know without you I can't face it
All we wanna have is fun
But they say that we're too young
Let them say what they want

キミはいつでも僕が望む唯一のもの
キミ無しでは向き合う事もできないってわかってほしいんだ
楽しく過ごしたいだけ
みんなは僕らは若すぎるって言うけど
みんなにいいねって言わせようよ

Harry&Liam:
It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me

All:
It's everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
Like every party is just us too
And there's nothing I could point too

It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you


↓この曲ではないのですが、良い感じのアコースティックがあったのでどうぞ!
「What Makes You Beautiful」です。歌詞はこちら

2 件のコメント:

  1. しっかりしてください

    返信削除
    返信
    1. コメントありがとうございます!
      はい、気持ち確かにがんばります。

      削除