人気の投稿

2013/08/06

Tonight I'm Getting Over You - Carly Rae Jepsen

今週末はもうSummer Sonicですね!今年私は2日目だけ参加することにしました!けど注目のアーティストがいっぱいだし、新しい発見に期待!結果はまた報告します!

という訳で、Summer SonicにやってくるCarly Rae Jepsenの最近イチオシ曲です。今年リリースされた新曲で、きっともうすぐアルバムにまとめるんじゃないかなーと予想してます。この曲の気持ちはなんだかとてもわかるなー。そして、MVのファッションが私的にはとってもツボです。かっこかわいい!


I wanna smash your fears
And get drunken off your tears
Don't you share your smile with
anyone else but me

あなたの勇気のなさにビンタしてやりたいわ
あなたの涙を飲み干してやりたいわ
あなたの笑顔を私以外の他の誰かに見せないで

I wanna touch your heart
I wanna crush it in my hands
Make you plead and cry
as you give up all the lies

あなたの心に触れたいの
私の両手で粉々にしてやりたいの
懇願させて泣かしてやりたい
全部のウソをぶちまけて

We're not lovers
But more than friends
Put a flame to every single word you ever said

私たちは恋人じゃない
だけと友達以上
あなたがこれまで言った一つ一つの言葉に炎を灯す

No more crying
To get me through
I'll keep dancing till the morning
with somebody new

もう泣かないわ
乗り越えるために
朝まで踊り続けるの
新しい誰かと

Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Over you
Over you

今夜あなたのことを乗り越えるわ

Stuck in a real bad dream
And man, it feels so new to me
Should be in your arms
but I'm begging at your feet

現実の悪い夢に突き刺されてる
あーあ、今まで体験したことがないくらい
あなたの腕に抱かれてるはずなのに
あなたの足にすがりついてる

It's been a real hard night
And I just hold my pillow tight
You won't love me back, no,
It's not you and I

ほんとうにつらい夜だった
枕をきつく抱いて
あなたはもう私のことを愛することなんかない、ない
わたしたちの関係はもう違うもの

We're not lovers
But more than friends
Put a flame to every single word you ever said
No more cryin’ (no more cryin’)
to get me through (to get me through)
I'll keep dancing till the morning
with somebody new

Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Over you
Over you

Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Tonight I'm getting over you
Over you
Over you

We're not lovers
But more than friends
Put a flame to every single word you ever said
No more crying
To get me through
I'll keep dancing till the morning
with somebody new

Tonight I'm getting over you

単語MEMO
*plead:弁論する、言い訳に言う

0 件のコメント:

コメントを投稿